星期四, 10月 05, 2006

今日陪天恩去咗旺角買相機,其實先前都諗咗買邊部,只係佢睇到我買o個部又好似好正咁(咁真係好正喎本人覺得 ^_^),但係因為價錢同佢要求既質數等等問題,最後都係買咗 FX-07(黑色),但就要聽日先有貨,咁只好落住訂先了~

之後去咗食麻辣米線,其實我都食過好幾間了,今次呢間算係不過不失,辣!有了...麻...^_^" 唔多覺,但整體都OK ^_^ 不過佢生意算唔錯,FULL場仲要等位(雖然只係等兩張 ^_^)。



講開食,前幾日因為綿綿有張買一送一既銅鑼BAY富豪酒店 LUNCH 自助餐coupon,由於都就快到期,所以就o係佢補假o個日去咗食喇,我同佢每人食咗十多隻焗蠔 ^_^ 都幾好食,而且比我想像中多款式喎 ~~ 但一個人要 $180多(連加一),如果唔係有coupon都唔會食 (我不是有錢人 ^_^"),哈哈~~~

沒有留言: