星期一, 12月 11, 2006

貓咪

認識KEN已有幾年了,亦知他家養有3隻貓(佢話貓先係主人,佢係寄住喎 -_-"),但一路都冇真係見過,咁啱係佢阿娘出國,佢屋企冇人,我同仙姑加上DODO就上咗佢屋企打邊爐了

o係ken屋企樓下,我提仙姑佢先記得ken有小貓3隻,仙姑開始驚了 @_@"
但係上到去不久,佢見到d貓咪咁得意,佢就話"好得意呀佢地", "佢係花洒飲水喎" ,"佢係上面望住我地呀", 哈哈~~ 好開心咁 ^_^

之後食完野,我同仙姑坐o係sofa,其中一隻(沙沙定包包...我都係唔記得^_^)過來陪我地玩,後來仙姑仲摸佢添 ^_^

今個星期, 我地都會上多次去, 仙姑仲話要買野比貓咪食, 同要影貓咪相添 ^_^

1 則留言:

匿名 說...

同我地玩果隻係沙沙...
摺耳貓來的 =^-^=